
IMELDA KATHERINE BRADY
COORDINADOR/A INGLÉS C1 EN EL CUID
PROFESORA CONTRATADA DOCTORA
FILOLOGÍAS EXTRANJERAS Y SUS LINGÜÍSTICAS
FACULTAD DE FILOLOGÍA
(+34) 91398-91 698 6829
Academic Information
.
Research activity
Psychological variables in L2 learning
Mtivational variables in the learning of English as a L2
Bilingual education in Spain
Teaching
Asignaturas de Grado:
- 64011053 - LENGUA MODERNA I. LENGUA EXTRANJERA: INGLÉS
- 64021011 - INGLÉS INSTRUMENTAL I
- 64024110 - TRABAJO FIN DE GRADO (ESTUDIOS INGLESES)
- 64021057 - INGLÉS INSTRUMENTAL II
Asignaturas de Master:
- 24413019 - GRAMÁTICA AVANZADA DE LA LENGUA INGLESA
- 23304150 - DIDÁCTICA DE LA LENGUA EXTRANJERA: INGLÉS

N.º of recognized sections of teacher evaluation
1Publications
-
PUBLICATIONS IN MAGAZINES
Brady, I. K. (2019)
Titulo: A Multidimensional View of Language Learning Motivation In Spain: Through the Ideal Selves Looking Glass
Volumen: 31Porta Linguarum (Universidad De Granada)
Autores; Brady, I. K. (2019)
Titulo: Exploring The L2 Motivational Self System In Spain: Study Design and Preliminary Findings
Journal of English Studies (Universidad De La Rioja)
Autores Brady, I. K.
Titulo: Possible Teaching Selves: The Challenges of Becoming A Bilingual Teacher
Volumen: 8 No. 2 (2019)
Editorial: International Journal Of Applied Linguistics And English Literature - PUBLICATIONS AT CONFERENCES Brady, I. K. (2021) Positive Psychology and L2 Motivation in ESP. In Escobar Alvarez, Mª e Ibañez Moreno, A. (Eds) Mediating Specialized Knowledge and L2 Abilities, 111-132 Palgrave-McMillan. UK
- PUBLICACIONES EN LÍNEA Ir a Orcid