UNED-Bergara

Escuela de Psicomotricidad  
LUZARO
Psikomotrizitate Eskola

HEZIKETARAKO PSIKOMOTRIZITATE PRAKTIKAN FORMATZEKO BI URTEKO IKASTAROA (*)

Eguneratze-ikastaro modura homologatuta, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuordeak emandako Erabakiaren bidez,
(*) Eskola honek ematen duen bi urteko 2. modulora, Psikomotrizitate Laguntzan Fonmakuntzara
 sarrera ematen du


urtarrila 2012 - abendua 2013

IKASTAROEN IRAKASLE

ASEFOPeko Formatzaileak
Ion Pérez de Arriluzea (psikologoa)
Álvaro Beñaran (pedagogoa)
Ricardo Acebo (terapeuta psikomotrizista)


Irakasleak
Margarita Aresti (irakaslea eta psikomotrizista)
Juan Cruz Polentinos (irakaslea eta psikomotrizista)
Javi Laburu (fisioterapeuta eta psikomotrizista)
Natividad Sánchez (pedagogoa eta psikomotrizista)


Kolaboratzaileak
Mª Jose Intxausti (psikologoa eta psikomotrizista)
Lola Garcia Olalla (psikologoa eta psikomotrizista)
Jon Arana Albeniz (irakaslea eta psikomotrizista)
Antzuolako Herri Ikastetxeko irakasleak
 

      FORMAKUNTZAREN HELBURUAK ETA EDUKIAK

B. Aucouturierren psikomotrizitate praktikako formakuntzaren helburua hauxe da: heziketa arloan gaitasun profesionala lortzea. Formakuntza honen metodologia hiru ataletan banatzen da:
 

FORMAKUNTZA PERTSONALA
Psikomotrizitate praktikaz hitz egitean zera adierazi nahi dugu: Haurrarekin heziketa lantzea, Jarrera Sisteman oinarrituta eta pertsonaren jokabidean, izaeran, afektibitatean eta emozionaltasunean erabat integratutako bitartekoei erreferentzia egiteko Teknizitatea aintzat hartuta.
Haurrekin jokatzeko modua  gure izaeraren araberako izaten da eta haurrarekin erlazionatzeko gaitasuna geureganatzeko ezinbestekoa da heziketa pertsonala.
Formakuntza pertsonal hori oso lotua dago gorputzari, motrizitate sentsorial eta emozionalaren berreskurapenari -nahiko ahaztua-, haurraren psikomotrizitate adierazpena eta haurrak espazioarekin, objektuekin eta pertsonekin dituen era guztietako ekintzak sentitzeko, bizitzeko eta ulertzeko. Haurrarekiko jarrera lantzeko formakuntza pertsonala: haurrak egindakoak ondo "entzun" eta hartzeko, bere mugimendu adierazpenari teoria, keinu, postura eta hizketa doitasuna emateko eta bizipen eta aldentze emozionalaren arteko oreka lortzeko.
Formakuntzaren zati honek lau stage praktiko izango ditu bi urtetan zehar banatuta (100 ordu guztira).

 

FORMAKUNTZA TEORIKOA
Psikomotrizitate Praktikaren printzipioak ulertzeko oinarri teorikoa izango da.
Haurraren garapen motore, afektibo, kognitibo eta soziala ulertzeko eta garapen global gisa artikulatzeko. Garapen horiek "zatikatzearen" artifizialtasuna zein hutsaltasuna eta gizakiaren globaltasuna errespetatzeko beharra ulertzea praktika garaian.
Halaber, haur eta lehen hezkuntzarako heziketa berritzaileen proiektu globalagoetan psikomotrizitate praktika eta prestakuntza koherentziaz integratzea ahalbideratzen duen Formakuntza teorikoa.
Formakuntzaren atal hau mintegi monografiko bidez egingo da. Mintegi horiek bi urtetan zehar banatuko dira eta 100 ordu iraungo dute
.

FORMAKUNTZA PRAKTIKOA
Formakuntzaren ardatz nagusia da. Prestakuntza teorikoa eta pertsonala biltzen eta justifikatzen dituen puntua da.
Formakuntza behaketarekin hasten da (1. urtean) eta ondoren haurrekin psikomotrizitate praktika saioetan elkarlanean arituko dira; saio horiek Irakasle batek zuzenduko ditu eta bideoak aztertuko dituzte. Eta gero, bigarren urtean, ikasleen praktika autonomo batez amaituko da. Praktika hori hezitzaile talde batek gidatzen du, bai bertan eta bai bideo bidez.
Formakuntza atal honek ere guztira 100 ordu iraungo du.
 

EGUTEGIA

  • Haurrekin egin beharreko behaketak, elkarlana eta ikuskapen-lana eskola ordutegiaren barruan egongo dira.

  • Formakuntzaren gainerako atalak asteburutan (hilean behin) eta uztaileko aste trinko batean egingo dira.

FORMAKUNTZAREN EBALUAZIOA

  • Asistentzia eta partaidetza nahitaezkoak izango dira. Heziketaren atal batean  % 20 baino gehiago huts egiteak, ikastaroa baliogabetuko du.

  • Lan teorikoak eta ikastaro amaierako memoria eskatuko dira.

  • Ikastaroa gainditzen duten ikasleek Psikomotrizitate Hezitzaile diploma jasoko dute. UNED-Bergarak luzatzen du diploma, Association Européenne des Ecoles de Formation a la Pratique Psychomotrice (AsEFoP) elkartearen oniritzia duena.
     

SARRERA BALDINTZAK

  1. Ikasketa titulua:
         - Maisutza
        - Lizentzia (pedagogia, psikologia, heziketa fisikoa, medikuntza).    - Haurtzaintzan, Heziketa Berezian edo antzeko ikasketetan titulua dutenek ikastaroa egin ahal   izango dute, baldin eta hezkuntza arloan eskarmentua dutela egiaztatzen badute (gutxienez  3 urte).

  2. Gutxienez eskola honek antolatutako Sentsibilizazio Ikastaroren bat egina izatea.

  3. Aurreinskripzioak eta matrikula: eskatutako eskatutako epean aurkeztea.

  4. Plaza mugatuak: 36 (plazak betetzeko hautaketa baremo bat egingo da).

  5. Haurrarekin psikomotrizitate praktika egiteko lekua izan beharko dute hautatutako ikasteek 2. ikasturtean.
     

FORMAKUNTZAREN PREZIOA ETA ORDAINTZEKO MODUAK

Formakuntzaren prezioa:
  • 1. ikasturtea: 1.480

  • 2. ikasturtea: 1.480

Ordaintzeko modua:

  • 1. ikasturteko matrikula: 380 €

  • 2. ikasturteko matrikula: 380 €

  • Gainerakoa, kuotatan helbideratuta

ARGIBIDEAK

UNED-Bergara
San Martin Agirre Plaza 4
20570 Bergara (Gipuzkoa)
Tel.: 943 76 90 33    Faxa: 943 76 27 21

UNED-Bergarako Idazkaritza:
info@bergara.uned.es
Psikomotrizitate-Eskolako Idazkaritza (Maixa Berriozabal):
Asteazkena: 10'30 - 13'00
mberriozabal@bergara.uned.es